5. ročník

Ahoj školáci,
tady jsou úkoly z dnešního dne.

POZOR NA ŠOTKA, 

Občas motá úkoly.

Buďte ve střehu.

 

3. 4. 2020

A je tady náš báječný pátek.

Páťácká parto, pokud jste něco nestihli přes týden,

teď je ta pravá šance to dodělat.

Jinak si přečtěte nějakou svoji oblíbenou knížku

a podívejte se na film.

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11042798844-krajinou-domova

Je to o místě, kde žijete, o Vysočině.

Podívejte se na celý dokument.

Pusťte to i rodičům, bude se jim to určitě líbit.

Jsou tam pro zájemce i další díly.

Koukejte, jaká je to krása.

Ahoj Kamil Kučera

Aj - učebnice 44/1 - znovu si přečtěte, 45/5. PS dodělat.

Ať se daří a hezký vákend :-) K. Stojanová

 

2. 4. 2020

Tak kamarádi

a máme tady čtvrtek.

Dnes je poslední den tohoto týdne, 

kdy zadám ještě písmné úkoly.

Zítra to bude spíše odpočinkové - to víte, pátek.

Dnes ale začneme matematikou.

M - škol. seš. - str. 135 cv. 8 a str. 136 cv 11, 13, 15

a teď 

Čj - škol. seš. - str. 112 cv. 13 

 ( zase doplnit mě a mně )

a také 

Př - Umělé družice Země

str. 12 - další látka určená jenom jako informace pro Vás.

Přečtěte si jí, zapište si do sešitu shrnutí a učit se jí nemusíte.

Pamtujte si pouze rozdíl

Umělá družice - vytvořil člověk ( satelity, družice, orbitální stanice atd. )

Přirozená družice - Vytvořila příroda ( třeba Měsíc )

Víte, že už je jaro ?

Venku to moc nevypadá.

Chtělo by to vystavit na stránky velikonočního zajíčka,

 aby nám to jaro přivolal.

Barčo, nemůžeš nám poslat fotku Bobiny ?

To by byl parádní velikonoční zajíček.

Nebo Kryštofovi králíci ?

Tak zatím ahoj a čekám na to foto.

Kamil Kučera

A ještě Čtení - přečtěte si básničku Kytička fialek na str. 120

a zapište si ji do sešitu + první sloku.

A pak utíkejte na sluníčko...krásný den :-) D. Boumová

 

1. 4. 2020

Ahoj páťáci

Dneska žádné úkoly dávat n. 11, 13, 15ebudu.

Aprííííííl.

Ale budu.

Nezapomeňte něco veselého provést.

Matematika se už na Vás řítí.

Dneska nás čeká nová látka,

násobení desetinných čísel 10, 100.

Je to jednoduché. Už jsem Vám to jednou ukazoval.

Zkuste si vzpomenout. je to fakt jednoduché.

Jedná se v podstatě o posun desetinné čárky.

Když totiž násobíš desetinné číslo, posouváš desetinnou čárku doprava

podle toho, čím násobíš. Pokud násobíš 10 - posuneš doprava o jedno místo.

Např.: x znamená krát

 3, 28 x 10 = 32,8

posunul jsem desetinnou čárku o jedno místo.

Ještě jednou.

14, 56 x 10 = 145,6

Chápete ?

U násobení 100 se posouvá o dvě místa.

Např. 

1, 37 x 100 = 137

nebo

14, 81 x 100 = 1481

A je to. Tady si to vyzkoušíte.

M - škol. seš. - str. 135 cv. 4, 5, 6

A teď ještě nová látka v češtině.

Skloňování zájmen já, ty, se, my, vy

napiště si do sešitu tabulku na str. 111 cv. 9 h)

Jedná se o pravopis. Podívejte se pozorně na tu tabulku u zájmena já.

Všimli jste si, ve 2. a 4. pádě je mě ( můžeme použít i mne ) 

/ násobky 2 mají dvě písmena mě/

a zase 3. a 6. pád ( násobky tří ) mají mně ( tři písmena )

To si pamatujte.

Až to budete psát ve cvičení, určete si pád a podle toho určíte mě nebo mně.

Tady se to procvičí.

Čj - škol. seš. - str. 112 cv. 10

Pochopili jste to ?

A teď ještě přírodověda.

 - str. 11 - 12

Přečtěte si článek

  Země působí gravitační silou i na umělé družice

Zapište si růžový rámeček  - shrnutí a nakreslete si oba obrázky do sešitu.

Učit se to moc nemusíte, je to spíše informace.

Ahoj Kamil Kučera

Aj - učebnice 44/1 - přečíst si, přeložit. Mrkněte na text a vyhledejte tato slovní spojení v angličtině: Budete mít ... Nebudete mít... Budete potřebovat.... Budete končit .... Napište je anglicky do sešitu.

Cvičení 2 - ústně - odpovídejte na otázky zadávané v prostém budoucím čase. Cvičení 3 - ústně. PS 44/2.

Ať se daří:-) K.Stojanová 

 

31. 3. 2020

Ahoj páťáci,

úterý je tady a práce nečeká. Ta přímo volá:

" Páťáci, pojďte mě vypracovat."

Co se dá dělat. Jděte na to.

Nejdříve matematika.

M - škol. seš. - str. 133 cv.49, 50, 51, 53

 a ještě český jazyk. Tu ho máte.

Čj - škol. seš. - str. 110 cv. 8

Jenom doplňte y nebo i.

Ahoj Kamil Kučera

Aj - učebnice 44/1 - podívejte se na rozvrh hodin a ústně odpovídejte na otázky:

Do they have Maths on Tuesday? What time?

Do they have Maths on Monday? What time?

Do they have Art on Wednesday? When do they have Art? How many lessons?

Tvořte podobné otázky a odpovídejte. Učebnice 45/4 - mrkněte na budoucí čas prostý vyjádřený pomocí will. U záporu (nebudu hrát)

se používá won´t. Cvičení si opište do sešitu.

Ať se daří:-)K.Stojanová

30. 3. 2020

Ahoj páťáci, 

díky za veselé SMS.

Co ta gravitace Barčo, jak přibíráš ?

A co králíci, Kryštofe, jsou ještě všichni ?

A co Adame, co dělá Jack ?

Fandy se zeptám ústně, mám ho doma.

Máme začátek pracovního týdne, tak jedeme dál.

Začínáme s matematikou.

M - škol. seš. - str. 133 cv. 45, 46, 47, 48

a teď ještě Vaše oblíbená "čéďa"

tady je

Čj - škol. seš. - str. 110 cv. 7

To je dnes všechno, co jsem Vám chtěl napsat.

Snažte se, jde Vám to zatím parádně.

Ahoj Kamil Kučera

Aj - Učebnice 44 a 45 - slovíčka do slovníčků, pořádně se je naučte. PS 44/1 , 45/4.

Ať se daří:-) K. Stojanová

Vl - dneska se zaměříme na dobu po první světové válce,

přečtěte si a vypište důležité z učebnice na str. 30-33.

Pokuste se odpovědět na otázky za textem.

Práci si rozdělte, je i na pátek ;-)

V rámci Inf vytvořte ve wordu referát na téma Tomáš Garrigue Masaryk,

který mi zašlete na email dasa.ds@seznam.cz.

Hezký den. D. Boumová

 

 

27. 3. 2020

Ahoj kamarádi.

Je tady pátek, a to je spíše den odpočinku.

Ti z Vás, co třeba ještě něco nestihli v týdnu,

 měli by si to dnes dodělat.

Pokud máte všechno již hotovo, je to skvělé a jste šikulky.

Dneska řekněte rodičům, že jim děkujete za to, že Vám pomáhají,

a že jim vzkazujeme, že jsou moc šikovní,

 a že jim za pomoc s Vaším učením děkujeme i my.

Dneska si 45 minut procvičujte na počítači nebo na tabletu.

Můžete matematiku i český jazyk.

Pak si přečtěte kus své oblíbené knížky.

Díky Adame za obrázky. Jsou fajn.

Užijte si sobotu a neděli.

V pondělí ahoj.

Kamil Kučera

P.S.: Pokud se Vám už stýská, že jste dlouho neviděli svého pana učitele,

můžete se na něj podívat ve filmu. Najdete mě asi kolem 20-té minuty. Chytám kachnu.

Je tam i ten knihtisk. Můžete se podívat i na celý dokument.

https://www.ceskatelevize.cz/porady/1185966822-na-ceste/214562260120005/

Aj - přeložte a napište do sešitu.

Slon má největší uši. Žirafa je nejvyšší zvíře. Opice umí skákat. Krokodýl neumí létat.

Zebra je menší než kůň.

Dodělejte si celou stranu 43 v pracovním sešitě.Cvičení 7 vynechte, to si uděláme společně.

Do sešitu také napište několik jednoduchých vět o cizokrajném zvířeti. Nadpis My favourite wild animal.

Doplňte obrázkem.

Hezký víkend. Ať se daří:-) K.Stojanová

Ahoj Báro, Adame, Fando a Kryštote, dneska ode mne žádné úkoly nemáte.

Vy i vaši rodiče jste úžasní, jak to vše zvládáte,

tak si chvilku od školy odpočiňte ;-)

Mějte se krásně a zase po víkendu :-)) D. Boumová

 

26. 3. 2020

Tak Sit down, please.

I Bobina samozřejmě.

Tak co Barčo, už sedí Bobina připravená ?

Má v pacce aspoň tužku ?

Ať přestane hlodat koberec a začne makat.

Tak dobře, začínáme.

Je totiž čtvrtek.

M - škol. seš. - str. 132 cv. 37, 41 a str.133 cv. 42,44

a také máme český jazyk.

Tady je.

Čj - škol. seš. - str. 110 cv 6

To by z češtiny stačilo. Učte se stále zájmena.

Ještě přírodověda.

Pročtěte si článek.

- str. 10 a 11

Zapište si Gravitační pole Země

K tomu si zapište všechny růžové rámečky ( shrnutí ).

Odpovězte si na otázky za textem.

Adam jto vysvětlí Jackovi, Kryštof králíkům,

Bára Bobině a Fanda činčilám.

Ahoj Kamil Kučera

 

 

25. 3. 2020

Ahoj parto,

 tak Sit down, please.

Jdeme na středu. 

Báro, pozdravuj Hyacinta a Bobinu.

Tak a matematika už je tady.

M - škol. seš. - str. 131 cv. 31, 32, 34 a str. 132 cv.35

To je ale primitivní, co. 

Myslím, že s tím budete mít akorát pohodu.

A ještě český jazyk. To víte, nová látka.

 

Čj - str. 108 Zájmena

Napište si nadpis do školního šešitu

Na stránce 108 je růžový rámeček zapamatuj si.

Ten si opište do školního sešitu pod ten nadpis.

A teď jsou na str. 109  cv. 4 ty  Druhy zájmen.

Také si je zapište do školního sešitu.

 Ne celé odstavce, ale jen to tučně a červeně vytištěné.

Do čtvrtka se je naučte zpaměti.

Pak mi pošlete SMS ve tvaru - Umím zájmena _ jméno.

Kdo mi pošle tuto SMS a bude to opravdu umět, 

napíše si do žákajdy 1 podtržená z Čj, já to pak podepíšu.

 

A teď ještě Přírodověda.

Dneska máme na str. 9 novou látku.

Siloměr, měření gravitační síly

Přečtěte si článek na str. 9

Zapište si to, co je tučně vyznačeno a co je v růžovém rámečku.

Pochopili jste ?  

Jedná se o to, že každý předmět je přitahován k Zemi gravitační silou.

( něco podobného jako magnetická síla, kterou jsme si ukazovali s magnety ve škole )

Podle toho, jakou má ten předmět hmotnost, tak velká je i síla. 

Čím větší hmotnost, tím větší je i síla.

Vezměte si např. Mě a Báru. Kdopak asi bude mít větší gravitační sílu ?

Samozřejmě že já. Báro, prohráváš.

Ta síla se měří v jednotkách, které se říká Newton ( čti ňjůtn ) značí se N,

 podle jejího objevitele, fyzika Issacka Newtona.

Můžeme jí změřit pomocí siloměru. viz obrázek.

Měří se tak, že na ten spodní háček zavěsíme předmět, jehož gravitační sílu chceme měřit,

zvedneme siloměr za vrchní očko a na stupnici se nám ukáže hodnota gravitační síly.

Tak Bárčo, už chápeš ? Vysvětlíš to Bobině ? 

A co Kryštof, Adam a Fanda ? 

Tak zatím je to pro dnešek vše.

Držte se. Kamil Kučera

Aj - učebnice 43/3 - přečtěte si a zkuste pokračovat :-)Zopakujte si slovíčka na str.43, 43/4 - přečtěte a naučte se

zpaměti. Pracovní sešit 43/8 - rozhodujte se mezi páťáky.

Ať se daří:-) K.Stojanová

 

 24. 3. 2020

Ahoj páťáci,

je tady další den a další úkoly pro Vás. 

Zase bude matematika a český jazyk.

V pátek si zase trošku odpočineme u čtení.

Tak jedem.

M - škol. seš. - str. 130 cv. 21, 23 a 

str. 131 cv 25, 27 a 30

Tady je ještě český jazyk.

Čj - škol. seš. - str. 108 cv. 2

Tak to bude pro dnešek všechno.

Zítra nás čekají zájmena.

Ahoj bando. Kamil Kučera

Aj - Do sešitu uhodněte další názvy zvířat :-)

It has got strong back legs, it can jump very well. It lives in Australia. It has it´s baby in "a pocket".

It is very big and it looks like a bear. It is black and white. It lives in China. /´čaine/

It is a big yellow cat. It has got a big head with long hair. It lives in Africa.

It is a tropical bird with green, red, yellow, or blue feathers. It can say words.

Učebnice 42/1 - naučte se číst. Ve cvičení 2 máme ceny v britské měně. Tou je libra pound. Setina libry je penny,

v množném čísle pence. Cvičení si pročtěte. PS - 42/3,4

Ať se daří :-) K. Stojanová

 

23. 3. 2020

Ahoj nejstarší parto dětiček ve škole.

Jak to jde ?

Doufám, že dobře.

Už jste odpočinutí po víkendu, tak jdeme zase na to.

Nebojte, je to pohoda jako obvykle.

Nejdříve začneme matematikou.

Tady je:

M - škol. seš. - str. 129 cv10, 11, 13,  a str. 130 cv. 17

a také máme Váš oblíbený český jazyk.

Tady jsou úkoly:

Čj - škol. seš. - str. 106 cv. 6

( ze slova v závorce udělejte přídavné jméno a utvořte větu

Např.  Mořské vlny byly dnes velmi vysoké. )

Tak hurá do toho a celé je to hned hotovo.

Ahoj a držte se.

uč. Kamil Kučera

Aj - Tak jak, naučili jste se slovíčka? :-)

Učebnice 42/1 - pracujte s obrázky. Nejprve všechna zvířata pojmenujte, pak určete jejich pořadí v jedno

tlivých řadách (The hippo ist  the first,...),  určete jejich vzájemnou polohu pomocí předložek between, next to,

above, below, on the right/left (The zebra is between the giraffe and the elefant.). PS 42/2.

Do sešitu uhodněte názvy zvířat:

It is tall. It has got the longest neck.

It is very big and heavy. It has got the longest nose.

It looks like a horse with black and white stripes.

It has got a long body, short legs and a big mouth with sharp teeth. It lives in water.

It is the funniest animal. It has got a long tail. It can climb trees.

Ať se daří i v novém týdnu:-) Kdyby byl nějaký problém, tak se ozvěte na číslo 739 316 910. K. Stojanová

 

Vl - dnešní zadání je i na pátek, tak si to rozložte.

Čeká nás kapitola  První světová válka str. 26-28.

Článek si přečtěte, vypiště důležité učivo

a pokuste se odpovědět na otázky 1.-12. ze str. 28.

Na youtube nebo na stránkách České televize se můžete podívat

na Dějiny udatného českého národa, díly 93 a 94.

Mějte se hezky v prvním jarním týdnu. Dáša Boumová

 

19. 3. 2020

Ahoj páťácká parto,

pátek bude pro Vás za slíbenou odměnu.

Vím, že jste se snažili pracovat jako draci,

 tak si zasloužíte odpočinkový pátek.

Tak tady to učení máte:.

M - procvičovat na internetu - však vy víte kde.

Čj - přečtěte si kousek nějaké knížky, kterou máte rádi

nebo která vás baví.

Ahoj uč. Kamil Kučera

K odpočinku se kloním i já...takže ve volném čtení vezměte do ruky oblíbenou knížku a čtěte si... a ve vlastivědě budeme pokračovat po víkendu...tak si ho užijete, jak nejlépe to půjde :-)) Dáša Boumová

Aj - učebnice str. 42 a 43 - přepište slovíčka do slovníčků, PS 42/1, 43/5. Naučte se pořádně slovíčka této lekce i

jejich výslovnost z PS.

Hezký víkend :-)K. Stojanová

 

18. 3. 2020

Ahoj páťáci,

čtvrteční úkoly jsou už tady.

Tak hurá na ně. 

Začneme jako vždycky matematikou.

Tady máme sčítání a odčítání zlomků. Už jsme si to ukazovali.

Vzpomínáte ?

Teď si to zase zkusíme. Nezapomeňte,

 že sčítáme a odčítáme jen ta čísla nahoře a dole číslo opíšeme.

Návod najdete na str. 128 cv. 3

M - škol. seš. - str. 128 cv. 4, 5, 7, 8 a 129 cv. 9

Pozor, tam, kde je 1 celá, tak jí musíte převést na zlomek

 se stejným jmenovatelem,

jinak to nepůjde odečíst ani přičíst.

A teď Čj - škol. seš. - str. 106 cv. 5

a následuje náše oblíbená přírodověda.

Tkže: Př - str. 8 Gravitační síla 

přečtěte si článek a zapište si.

To důležité je v růžovém rámečku za textem - shrnutí.

Je to docela dlouhé, ale nedá se nic dělat.

Tak kamarádi, to by bylo všechno.

Udělejte všechno a v pátek si dáme trochu odpočinku.

Ahoj uč. Kamil Kučera

Ahoj páťáci...ještě čtení :-)

Čt - přečtěte si v čítance Pastýřka a kominíček na str. 118-119 a zapište do sešitu kromě názvu a autora, první větu článku.

Krásný den přeje Dáša Boumová

 

 

17. 3. 2020

Ahoj kamarádi,

středeční úkoly už letí.

Protože jsem Vám v úterý dal čj navíc, 

tak Vám to v pátek vrátím

 a místo čj Vám zadám práci ze čtení.

V pátek si uděláte volnější den.

Ve středu ale pracujeme.

M - škol. seš. - str. 126 cv. 32, 33, 35 a 36

Teď 

Čj - škol. seš. - str. 106 cv 4

to je malá brnkačka. 

Př - učebnice str. 7 -  Jak vypadá Země

přečtěte si článek a vypište si do sešitu to, 

co je podle Vás nejdůležitější.

( zkuste věty, ve kterých je tučně zapsáno )

Ahoj uč. Kamil Kučera

 

Inf - můžere procvičovat Word či PowerPoint ;-)

Hezký den. Dáša Boumová

 

Aj - zopakujte si zpaměti učebnice 40/1, učebnice 41/4 - odpověz na otázky celou větou do sešitu. Třídu berte i s třeťáky a

čtvrťáky. Typujte si. Pracovní sešit 41 - dodělejte.

Ať se daří :-) K. Stojanová

 

16. 3. 2020

Ahoj páťácká parto,

tak bude úterý a práce stále pokračuje.

Tady máte další várku učení.

- škol. seš. - str. 125 cv. 26, 27 a str. 126 cv. 28 29 a 31

Čj - škol. seš.- str.105 cv. 3

Hezký den

uč. Kamil Kučera

AJ - učebnice 40/1 - doučit zpaměti (vyzkouším si), 41/3 - připomeňte si stupňování přídavných jmen,

pracovní sešit 41/6, učebnice 40/2 - připrav si rozhovor nejprve ústně, pak písemně do sešitu - pokládej

takové otázky, na které odpovíš pouze Yes./No.

Ať se daří:-) K. Stojanová

 

15. 3. 2020

Ahoj páťáci, do třetice zdraví Dáša Boumová :-)

Vl - přečtěte si v učebnici Nové uspořádání společnosti str. 24-25,
stručně zapište do sešitu a pokuste se odpovědět na otázky za textem.

Tv - nejen v pondělí a ve čtvrtek, ale každý den se hýbejte!!!
Dneska třeba vezměte míč a házejte si s rodiči, sourozenci nebo kamarády ;-)

Kdyby něco, volejte, pište...

 

Tak páťáci a je to tady. Začínáme.

M - škol. seš. - str. 124 cv. 12, 16 a str. 125 cv. 20, 21, 24

Čj - škol. seš. - str. 102

nadpis do sešitu:

 Skloňování přídavných jmen přivlastňovacích

Jak poznáte, jaké i nebo y se píše v koncovkách přivlastňovacích přídavných jmen ?

Pomocí muž, žena a dítě určíte vzor přídavného jména.

( otcův nebo matčin )

Vzor samozřejmě platí.

I nebo y na konci přídavného jména přivlastňovacího nejlépe poznáte pokud si dosadíte všude matčin.

Např. Otcov- přátelé -------- spisovně matčini přátelé - tedy i

nebo

Alíkov- boudy ------------------ spisovně matčiny boudy - tedy y

nebo

Milanov- míče ----------------spisovně matčiny míče - tedy y

 

Rod těchto přídavných jmen se zase řídí podle podstatného jména.

Např.: 

Milanovy míče - rod mužský neživotný ( podle těch míčů)

Milanovi králíci - rod mužský životný ( podle králíků )

Milanovy sestry - rod ženský ( podle sester )

Milanovo auto - rod střední ( podle auta )

Chápete ?

Teď si zkuste na str. 104 cv. 6 do školního sešitu.

( doplňte správně i nebo y)

Mělo by to jít. Použijte to, co jste si přečetli výše a je to červené.

Ahoj Kamil Kučera

 

Ahoj páťáci. Zdraví K. Stojanová.

Než zadám úkoly z AJ připomínám, že pokud by byl nějaký problém, jsem na telefonu.

Takže: slovíčka str.40 a 41 - pořádně naučit. Učebnice 40/1 přečíst, porozumět. První odstavec naučit

zpaměti. Pracovní sešit 40 celá. Ať se daří. :-)

 

 

14. 3. 2020

Ahoj páťáci, 

takhle jsem si taky nepředstavoval Váš poslední rok

u nás ve škole. Ale to nic.

Až tohle skončí, dáme si společně zmrzku.

Nebojte, výuka pokračuje tady.

Vím, že jste šikovní, a že to společně zvládneme.

Vezměte to odpovědně, děláte to pro sebe.

Tak se do toho s rodiči dejte.

Začínáme od pondělí.

Třídní učitel Kamil Kučera

 
 

27. 2. 2020

M - geometrie - ABCDEFGH: a = 11 cm

Př - naučit se  - přenos obrazu a zvuku

 

26. 2. 2020

- naučit se - tisk

 

25. 2. 2020

M - kytička - ABCDEF: a=2 cm

 

24. 2. 2020

M - geometrie - úhel AVB - osa úhlu

úhel CVB  - osa úhlu

čtverec ABCD: a= 8 cm - osy souměrnosti

 

20. 2. 2020

M - geometrie - ABC: a=3cm, b= 4cm, c= 5cm

Čj - dom. seš. - str 100 cv. 12

- naučit se  - výroba plastů

 

Pro Fandu:

M - geom. viz telefon

Čj - škol. seš.-  str. 99 cv. 7

- zapsat si s obrázkem - výroba plastů

 

18. 2. 2020

M - geometrie - ABCD: a= 5cm

Čt - číst - Skromný muzikant

- naučit se - výroba papíru

 

17. 2. 2020

M - geometrie - ABCDEFGH: a=9 cm

Čj - dom. seš. - str. 98 cv. 4

Vl - naučit se Romantismus

 

10. 2. 2020

M - dom. seš. - str. 124 cv. 10

Čj - dom. seš. - str. -  87 cv. 6

 

4. 2. 2020

Čt - naučit se báseň - Ptáček

 

 Pro Báru:

M - škol. seš. - str. 112 cv. 13, 14, 18, 21

Čt - zapsat si do čtení s obrázkem - Ptáček

 

 

29. 1. 2020

M - dom. seš. - str. 108 cv. 11

Čj - dom. seš. - str. 78 cv. 3 a)

 

28. 1.

Vv - na příští hodinu budeme potřebovat voskovky

kupte je dětem do boxu. Děkuji.

M - dom. seš. - str. 107 cv. 18

 

24. 1. 2020

Pro Kryštofa a Barču

- škol. seš. - str. 102 cv. 11,  str. 103 cv.2, 3

 

23. 1. 2020

M - dom. seš. - str. 102 cv. 6

Čj - dom. seš. - str. 78 cv. 3 c)

 - naučit se - zdroje energie

 

Pro Kryštofa a Barču

- škol. seš. - str. 101 cv. 2, 3, 4,

Čj - škol. seš. - str. 78 cv. 2

Př - zapsat si do sešitu - Zdroje energie

 

22. 1. 2020

M - dom. seš. - str. 98 cv. 23

Čj - dom. seš. - str. 78 cv. 3 b)

- naučit se - Energie

 

Pro Barču a Kryštofa

M - škol. seš. - str. 97 cv. 9 a str. 98 cv. 22 a 99 cv. 25

Čj - škol. seš. - str. 76 cv. 7

- zapsat si do sešitu - Energie

 

21. 1. 2020

M - dom. seš. - str. 98 cv. 18

Čt - číst - Velká změna

 

Pro Barču a Kryštofa

M - škol. seš. - str. 96 cv. 3 a str. 97 cv. 8 a 13

Čt - zapsat si do čtení - Velká změna

 

20. 1. 2020

Pro Barču a Kryštofa

M - procvičování dělení dvojcif. dělitelem  -

 napsat si do školního sešitu

8 příkladů.

Čj - procvičovánína počítači

 

17. 1. 2020

 Pro Adama

- škol. seš. - str. 91 cv. 29, 31 a 35

 

16. 1. 2020

 Pro Adama

- škol. seš. - str. 89 cv. 16, 17 a 

str. 90 cv. 23 a 28

 

15. 1. 2020

- dom. seš. - str. 89 cv. 14

 

14. 1.

Vv - na příští hodinu budeme potřebovat tetrapakový obal od trvanlivého mléka

(odstřihněte vrchní část a pořádně vymyjte). Děkuji.

 

13. 1. 2020

M - dom. seš. - str. 82 cv. 48

Čj - naučit se vzor - soudce

 

9. 1. 2020

- dom. seš. - str. 78 cv. 30

Čj . dom. seš. - str. 75 cv. 4

 

Pro Adama:

- škol. seš.- str. 76 cv. 15 a str. 78 cv. 27

Čj - škol. seš. - str. 72 cv. 2 a 73 cv. 4 

 

7. 1. 2020

M - dom. seš. - str. 76 cv. 13

 

Pro Adama:

- škol. seš.- str. 75 cv. 6 a str. 77 cv. 16, 17

 

 

6. 1. 2020

M - dom. seš. - str. 72 cv. 45

 

Pro Adama:

M - škol. seš.- str. 72 cv. 38 a 46

Čj - škol. seš. - Jak jsem prožil prázdniny

 

 

2 .12. 2019

- geometrie - čtverec ABCD:  l AC l = 6 cm, S= ?, o=?

 

27. 11. 2019

- geom. - čtverec ABCD: S= 81 cm2, o=?, a=?

Čj - dom. seš. - str. 67 cv. 6

Př - naučit se - 

 

26. 11. 2019

M - geom. - čtverec - S=25 cm2, a=?, o=?

 

21. 11. 2019

Čt - číst a zapsat Skřítek u hokynáře str. 79-80

19. 11. 2019

Čt - číst článek - Král Lávra

 

18. 11. 2019

M - geom. -  obdélmík PRST: p = 6 cm, r = 3 cm, o=?, S=?

Čj - dom. seš. - str. 62 cv. 44 

 

Pro Barču:

M - geometrie - a ll b, kolmice e f, různoběžky c,d

k (S, r = 5 cm)

ABC: a=3cm, b=5cm, c=7cm, o=?

KLMN: k=4 cm, o=?, S=?

Čj - škol. seš. - str. 62 cv. 48

Aj - učebnice str. 20 cv. 1 

do červeného sešitu seznam 1 - 26 z obrázku na sraně 20

 

14. 11. 2019

M - dom. seš. - str.  70 cv. 25

Čj - dom. seš. - str. 61  cv. 40

Čt - na čtvrtek přečíst a zapsat vlastními slovy Zápas o život str. 72-75

 - naučit se - močová soustava

 

13. 11. 2019

M - dom. seš. - str.  69 cv. 8

Čj - dom. seš. - str. 58 cv. 32 zbytek

 - naučit se - trávicí soustava

 

12. 11. 2019

M - dom. seš. - str. 66 cv. 46

Čt - číst článek - Dobrá zpráva

 

 

11. 11. 2019

M - dom. seš. - str. 64 cv. 28

Čj - dom. seš. - str. 56 cv. 27 

 

7. 11. 2019

- dom, seš. - str. 63 cv. 17

Čt - na čtvrtek se naučit básničku Prosinec ze str. 52

Vl - příště test Jan Hus a husité

Př - naučit se - Dýchací soustava
 
 

6. 11. 2019

- dom. seš. - str. 61  cv. 7

Čj - dom. seš.- str. 50 cv. 11

- naučit se - Krevní soustava

 

5. 11. 2019

- dom. seš. - str.  152 cv. 7

Čj  -  číst článek - Holčička se sirkami

Vv - za čtrnáct dní (19. 11.) budeme vyrábět zimní vločky.
Budeme potřebovat:

ruličky od toaletního papíru - na jednu hvězdu 3 ruličky, pár kolíčků na přidržení, nůžky, herukules, temperky,
může být i mašlička nebo cokoli na dozdobení.

 

4. 11. 2019

 

- dom. seš. - str. 58 cv. 19

Čj - dom. seš.  str. 56  cv.  27

Pro Barču:

- škol. seš. - str. 58 cv. 12, 13 a str. 59 cv. 6, 7

Čj - škol. seš. - str. 51  cv . 14, 15

 

31. 10. 2019

- dom. seš. - str. 54 cv. 46

Čj - dom. seš.  str. 48 cv. 6 zbytek

-naučit se - Kůže

 

Pro Barču:

- škol. seš. - str. 53 cv. 36 a str. 54 cv.  40, 41

Čj - škol. seš. - str. 48 cv. 6

-  zapsat s s obrázkem - Kůže
 

25. 10. 2019

Vl - naučit se Karla IV.

 

Pro Barču:
 

M - škol. seš. - str. 52 cv.  29, 30 a str. 53 cv.32

Čj - škol. seš. - str. 47 cv. 4

 

24. 10. 2019

M - dom. seš. - str. 52 cv. 26

Čj - dom. seš. - str. 46 cv. 2a)

Př - naučit se -  svaly

 

Pro Barču:
 

M - škol. seš. - str. 50 cv.  16, 19, 22

Čj - škol. seš. - str. 46 cv. 2b)

Př - zapsat si s obrázkem - houby

houby houby spíš svaly

 

23. 10. 2019

M - dom. seš. - str.50 cv. 17, 18

Čj - dom. seš. - str. 42  cv. 14

- naučit se - kostra člověka

 

Pro Barču:
 

M - škol. seš. - str.49 cv. 9, 10, 11 

Čj - škol. seš. - str.43  cv. 15d)

- zapsat si s obrázkem -kostra člověka

 

22. 10. 2019

M - dom. seš. - str.52 cv. 26

Čt - číst článek - Prodaná nevěsta

 

 Pro Barču:

M - škol. seš.  - str. 48 cv. 6 a 49/cv. 7, 8

Čt - zapsat si do čtení s obrázkem - Český národní skladatel

 

21. 10. 2019

M - dom. seš. - str.53 cv. 38

Čj - dom. seš. - str. 49 cv. 8

 

Pro Barču:

21. 10. 2019

M - škol. seš. - str.47 cv. 13 a str. 50 cv. 22

Čj - škol. seš. - str. 39 cv. 7

 
 

17. 10. 2019

M - dom. seš. - 10 příkladů na římské obráceně

- naučit se - části těla člověka

 

16. 10. 2019

Čj - dom.seš. - str. 39 str. 8 a)

- naučit se složení stravy člověka

 

15. 10. 2019

M - dom. seš. - 10 příkladů na římské číslice

Čt - číst - Ve svatojakubské věži

 

10. 10. 2019

M - dom. seš. - str. 43 cv. 57

Čj - dom. seš. - str. 33  cv. 32

 - naučit se - Zoologické zahrady

 

9. 10. 2019

M - dom. seš. - str. 42 cv. 49

Čj - dom. seš. - str. 32  cv. 26

 - naučit se - Botanické zahrady

 

8. 10. 2019

M - dom. seš. - str. 42 cv. 52

Čt - číst článek - Divadlo v Klenčí

Vv - příští hodinu budeme vyrábět podzimní lucerny.
Budeme potřebovat:
čisté zavařovací sklenice, vylisované listy, vřes nebo jiné přírodniny, provázek nebo lýko, pečící papír a svíčky.

 

7. 10. 2019

M - dom. seš. - str. 40 cv.40

Čj - dom. seš. - str.29  cv. 16

 

3. 10. 2019

M - dom. seš. - str. 37 cv.22

Čj - dom. seš. - str. 23  cv. 5 zbytek

 - naučit se - třídění přírodnin

Čt - naučit se básničku Modrá dědina str. 40

 

2. 10. 2019

M - dom. seš. - str. 38 cv.27

Čj - dom. seš. - str. 27  cv. 11

Pr - naučit se - Moře a oceány

 

1. 10. 2019

M - dom. seš. - str. 37 cv.17

Čt - číst- Oslňující světlo

 

30. 9. 2019

M - dom. seš. - str. 30 cv. 7

Čj - dom. seš. - str. 22 cv. 2

Vl - naučit se sv. Václava a doplnit prac. list

 

27. 9. 2019

M - dom. seš. - str. 33 cv. 12

Čj - dom. seš. - str. 14 cv. 5

 

Pro Kryštofa a Adama

M - škol. seš. - str. 33 cv. 9

Čj - škol. seš. - str. 20 cv. 12

 

26. 9. 2019

M - do domácího sešitu str. 33 cv. 16

Čj - dom. seš. - str  16 cv.33

Čt - číst článek - Oslňující světlo

Př - naučit se - polární pás

 

25. 9. 2019

M - do domácího sešitu str. 28 cv. 10

 

24. 9. 2019

M - do domácího sešitu str. 26 cv. 29

Čt -naučit se báseň -Ostrovy

 

19. 9. 2019

Čj - do domácího sešitu přepsat okopírovaný text

 

18. 9. 2019

M - do domácího sešitu str. 20 cv. 15

 

12. 9. 2019

Čt - na příště číst a zapsat min. 2 věty, o čem jsi četl; V poslední chvíli  str. 10-12

 

6. 9.2019

M - dom. seš.- str. 7 cv. 5

 

Pro Fandu a Kryštofa

M - škol. seš. - str. 5 cv. 21, 22, 24

Čj - škol. seš. -str. 7 cv. 7

Vl - přečíst a zapsat Úvod str. 3-4

 

4. 9. 2019

Čt - na příští čtvrtek se naučit básničku Píseň na str. 5

 

3. 9. 2019

Doplnit si žákovskou knížku

obalit si sešity.


Pozor, už to začne

 

Systém probírání učiva AJ:

 

ÚT     úvod
       
ÚT 2.h Lekce č.1 čteme nová slovíčka, poslech CD, pracovní sešit
1.h   kontrola zapsaných slovíček z lekce 1, procvičujeme
2.h   4.a 5.roč. tvoření vět, gramatika, procvič. z min. ročníků
ÚT 1.h   Písemné zk. Lekce č.1 (10 slovíček),
       ústní zk.-čtení a slovíčka ze všech probraných lekcí
       
ÚT 2.h Lekce č. 2 čteme nová slovíčka, poslech CD, pracovní sešit
1.h   kontrola zapsaných slovíček z lekce 2, procvičujeme
2.h   4.a 5.roč. tvoření vět, gramatika, procvič. z min. ročníků
ÚT 1.h   Písemné zk. Lekce č.2 (10 slovíček), 
       ústní zk.-čtení a slovíčka ze všech probraných lekcí
       
ÚT 2.h Lekce č.3 čteme nová slovíčka, poslech CD, pracovní sešit
    atd.  

 

13. 9. 2017
Čj - dom. seš. - str.8/ cv. 4
M - dom. seš. - str. 
Čtení - číst